Εγκυμοσύνη: 3 εύκολα και υγιεινά σνακ


Πίτα με θαλασσινά, πολύχρωμη σαλάτα με όσπρια και μεσογειακή αραβική πίτα.




1. Πίτα γεμιστή με θαλασσινά και λαχανικά
Θα χρειαστείτε 1 Κυπριακή πίτα ολικής άλεσης, 80-90γρ θαλασσινά της αρεσκείας σας βρασμένα (γαρίδες, καβούρι κτλ), 1-2κ.γ. μαγιονέζα λαιτ (προαιρετικά), 2κ.γ. αβοκάντο, 30γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά τριμμένο, μαρούλι και ντομάτα.
Μπορείτε να το συνοδευσετε με 1 φρούτο.


2. Πολύχρωμη σαλάτα με όσπρια
Θα χρειαστείτε 1 φλυτζάνι μαρούλι κομμένο, 1-2κ.σ. καλαμπόκι, 1/2 φλυτζάνι μάυρα/κοκκινα φασόλια, 2κ.σ. αβοκάντο, 1 ντομάτα, 2κ.σ. κουκουνάρια, 30γρ τριμμένο τυρί με χαμ. λιπαρά.
Μπορείτε να το συνδιάσετε με μια σπιτική σως απο γιαούρτι και μυρωδικά.

3. Μεσογειακή αραβική πίτα
Θα χρειαστείτε 1 αραβική τορτίγια μικρή ολικής άλεσης, 1κ.σ. χούμους, φρέσκο σπανάκι, 1 ντομάτα, 1 αγγουράκι, 1κ.σ. γιαούρτι, 30 γρ παστεριωμένο τυρί φέτα.

Και καλή όρεξη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις