Καταναλώστε ψάρι στην εγκυμοσύνη


Μια μελέτη στο Χάρβαρντ εξέτασε 135 νεογέννητα και τις διατροφικές συνήθειες των μαμάδων τους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα μωρά των γυναικών που κατανάλωναν περισσότερο ψάρι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και ιδιαίτερα μετά το δεύτερο τρίμηνο, ήταν πιο έξυπνα!
Είχαν δηλαδή καλύτερες επιδόσεις σε διάφορα τεστ στα οποία τα υπέβαλλαν έξι μήνες μετά τη γέννησή τους.

Οι ειδικοί συνέστησαν στις έγκυες γυναίκες να καταναλώνουν 340γρ ψάρι την εβδομάδα.

Τι γίνεται όμως με τα βαρέα μέταλλα στο ψάρι;

Φαίνεται πως τα οφέλη της κατανάλωσης ψαριού, ξεπερνούν τις ζημιές. Οι ερευνητές πρότειναν η κατανάλωση ψαριού να γίνεται από πηγές που έχουν χαμηλό ποσοστό υδραργύρου, όπως ο σολομός, μπακαλιάρος, και σαρδέλες. Να αποφεύγονται δε, τα ψάρια θηρευτές, όπως ο ξιφίας και ο μακρυπτέρυγος τόννος (συνήθως αυτός δεν γίνεται κονσέρβα).





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις