Απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στην εγκυμοσύνη


Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητα κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γιατί προστατεύει τόσο τη μητέρα όσο και το αναπτυσσόμενο έμβρυο.
Οι βιταμίνες που συστήνει ο γυναικολόγος σας, βοηθάει, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια υγειεινή διατροφή.


Ασβέστιο

Ωφέλη για το μωρό: Χτίζει γερά κόκαλα και δόντια. (Το αναπτυσσόμενο έμβρυο παίρνει όλο το ασβέστιο που χρειάζεται απο το σώμα σας, γι'αυτό πρέπει μέσω της διατροφής να αναπληρώνετε τις αποθήκες σας.)
Ωφέλη για σας: Προστατεύει την πυκνότητα των οστών σας. Επίσης βοηθάει στην πρόληψη της υπέρτασης κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Συνιστώμενες ημερήσιες δόσεις στην εγκυμοσύνη: 1,000 milligrams (mg); Μην υπερβαίνετε τα 2,500 mg
Καλές διατροφικές πηγές:
  • Γιαούρτι απλό με χαμηλά λιπαρά -1 φλυτζάνι -- 415 mg
  • Γάλα απλό με χαμηλά λιπαρά - 1φλυτζάνι -- 300 mg
  • Χυμός πορτοκάλι με προσθήκη ασβεστίου- 1 φλυτζάνι -- 300 mg
  • Τυρί τσένταρ - 30γρ -- 204 mg
  • Τόφου - 1/4 κομμάτι --163 mg
  • Cottage τυρί με  2% λιπαρά- 1 φλυτζάνι  -- 156 mg

Χολίνη

Ωφέλη για το μωρόΒοηθάει στην πρόληψη προβλημάτων που αφορούν την σπονδυλική στήλη και τον εγκέφαλο, και βοηθάει στην σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου. 
Ωφέλη για σας: Χτίζει γερά κόκαλα και βοηθάει στην πρόληψη της υπέρτασης στην εγκυμοσύνη. 
Συνιστώμενες ημερήσιες δόσεις στην εγκυμοσύνη450 mg; Μην υπερβαίνετε τα 3,500 mg
Καλές διατροφικές πηγές
  • Αυγό , 1 βραστό -- 272 mg
  • Χοιρινό ψητό , 90γρ -- 103 mg
  • Μπακαλιάρος ψητός , 90γρ --  84 mg
  • Μοσχάρι ψητό, 90γρ -- 83 mg
  • Σολομός ψητός , 90γρ -- 65 mg
  • Κοτόπουλο μαγειρεμένο, 90γρ -- 65 mg
  • Μπρόκολο/κουνουπίδι βραστό/στον ατμό, 1 1/4 φλυτζάνι -- 40 mg 

Εικοσιδιεξαενοϊκό οξυ (DHA)

Το DHA είναι ένα απο τα διάσημα ω3 λιπαρά οξέα. 
Ωφέλη για το μωρό: Βοηθάει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και στην όραση.
Ωφέλη για σας: Μπορεί να μειώσει το πρήξιμο στη εγκυμοσύνη, αλλά και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα στο μέλλον. 
Συνιστώμενες ημερήσιες δόσεις στην εγκυμοσύνη300 mg
Καλές διατροφικές πηγές:
  • Σολομός ιχθυοτροφείου, μαγειρεμένος, 90γρ  -- 740 mg
  • Καβούρι , μαγειρεμένο, 90γρ -- 196 mg
  • Τόννος κονσέρβα, 90γρ -- 190 mg
  • Εμπλουτισμένα σε ω3 αυγά , το ένα, 85 mg εως 200 mg

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις