Αμυγδαλοβούτυρο εναντιον Βουτυρου αγελαδος!

Στο ψωμί το πρωι, στα γλυκά αντί για βούτυρο ή μαζί με το βούτυρο, σε κεικ, κουλουράκια, στα δημητριακά, στο γιαούρτι και σε πολλές άλλες συνταγές μπορούμε να προσθέσουμε βούτυρο ξηρών καρπών αντί για βούτυρο αγελάδος.

Τι κερδίζουμε;;;




Aμυγδαλοβούτυρο:                                               Βουτυρο Αγελάδος:
663 θερμίδες                                                        717 θερμίδες
21,2γρ υδατάνθρακες                                          0γρ Υδατανθρακες
3,7γρ φυτικές ίνες                                                  0γρ φυτικες ινες
                                                                             
59,1γρ λιπαρά                                                       81γρ λιπαρά (κυρίως κορεσμένα 51γρ)
(κυρίως ακόρεστα - "καλά"¨λιπαρά) 
423mg ω3 λιπαρά                                                 315mg ω3 λιπαρά
 και 11880mg ω6 λιπαρά οξέα                             2728 mg ω6 λιπαρά
και 15,1γρ πρωτεΐνη                                            1γρ πρωτεΐνη

Περιέχουν επίσης:

βιταμίνη C (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
θειαμίνη (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
ριβοφλαβίνη (καλύπτει το 36% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
νιασίνη (καλύπτει το 14% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
βιταμίνη Β6, (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
φολικό οξύ (καλύπτει το 16% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος καλύπτει το 1% μόνο)
Ασβέστιο (καλύπτει το 27% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος καλύπτει το 2% μόνο)
Σίδηρο (καλύπτει το 21% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
Μαγνήσιο (καλύπτει το 76% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος έχει ελάχιστο <0,9%)
Φώσφορο (καλύπτει το 52% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος καλύπτει μόνο το 2%)
Κάλιο, (το βούτυρο αγελάδος έχει ελαχιστο)
Ψευδάργυρο, (το βούτυρο αγελάδος έχει ελαχιστο)
Χαλκό (καλύπτει το 45% των αναγκών μας), (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)
Μαγγάνιο (καλύπτει το 118% των αναγκών μας). (το βούτυρο αγελάδος δεν έχει)

Για να μην είμαστε εντελώς άδικοι... το βούτυρο αγελάδος έχει μία μικρή ποσότητα βιταμίνης Β12, η οποία δεν υπάρχει στο αμυγδαλοβούτυρο (0,2 mcg) και έχει μια μικρή ποσότητα βιταμίνης Κ (7mcg). Επίησης έχει βιταμίνη Ε (καλύπτει το 12% των αναγκών μας) και βιταμίνη Α (καλύπτει το 50% των αναγκών μας).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις