ΜΗΛΑ. Ψητά; ωμά; ή στον ατμό; Με φλούδι ή χωρίς;


1/2 μέτριο μήλο με τη φλούδα του (100γρ) έχει 52 θερμίδες, 14γρ υδατάνθρακες, 2γρ φυτικές ίνες , 10γρ ζάχαρα, 0γρ πρωτεΐνης και προσδίδει απο τις ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα το 1% σε βιταμίνη Α, το 8% σε βιταμίνη C, το 1% σε ασβέστιο και το 1% σε σίδηρο.

1/2 μέτριο μήλο χωρίς τη φλούδα του (100γρ) έχει 48 θερμίδες, 13γρ υδατάνθρακες, 1γρ φυτικές ίνες , 10γρ ζάχαρα, 0γρ πρωτεΐνης και προσδίδει απο τις ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα το 1% σε βιταμίνη Α, το 7% σε βιταμίνη C, το 1% σε ασβέστιο και το 0% σε σίδηρο.



Αν το μήλο χωρίς φλούδα το βράσουμε (100γρ) τότε έχει 53 θερμίδες, 14γρ υδατάνθρακες, 2γρ φυτικές ίνες , 11γρ ζάχαρα, 0γρ πρωτεΐνης και προσδίδει απο τις ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα το 1% σε βιταμίνη Α, το 0% σε βιταμίνη C, το 1% σε ασβέστιο και το 1% σε σίδηρο.

Αν το μήλο είναι σε χυμό τότε έχει 46 θερμίδες στα 100γρ, 11γρ υδατάνθρακες, 0γρ φυτικές ίνες , 10γρ ζάχαρα, 0γρ πρωτεΐνης και προσδίδει απο τις ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα το 0% σε βιταμίνη Α, το 1% σε βιταμίνη C, το 1% σε ασβέστιο και το 1% σε σίδηρο.


Σχεδόν το 50% των φυτικών ινών ενός μήλου είναι στη φλούδα του. Γι αυτό είναι καλό να τα καταναλώνουμε ολόκληρα.
Η βιταμίνη C είναι πολύ ευαίσθητη στη θερμοκρασία, οπότε το ψήσιμο του μήλου την καταστρέφει. Δεν καταστρέφει όμως τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά καθώς και τις φυτικές ίνες του φρούτου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις