Διαιτα Dukan 3ο Στάδιο - Η σταθεροποίηση

Διαρκεί όσο και τα κιλά που χάσαμε πολλαπλασιάζοντάς τα με το 9. Αν για παράδειγμα χάσατε 5 κιλά (5x9=45 ημέρες).
Καθημερινά καταναλώνουμε:

- Όσες πρωτεϊνες και λαχανικά θέλετε, χωρίς περιορισμούς στην ποσότητα, στους συνδυασμούς και στην ώρα.
- Ένα φρούτο
- Δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως, αλειμένο με βούτυρο χαμηλών λιπαρών
- 40 γραμμάρια σκληρό τυρί την ημέρα (να αποφεύγετε το ροκφόρ, τα τυριά που αλείφονται και όσα παράγονται με γιδίσιο γάλα).
- Κατά το πρώτο ήμισυ της σταθεροποίησης να τρώτε μία μερίδα αμυλούχα τρόφιμα την εβδομάδα, και κατά το δεύτερο αυξήστε τες σε δύο μερίδες την εβδομάδα. Μία μερίδα σημαίνει 225 γραμμάρια ζυμαρικά με σάλτσα τομάτας, δίχως λάδι ή μία μερίδα φακές, φασόλια, αρακά, ρύζι (κατά προτίμηση καφέ) ή πατάτες (πολύ σπάνια όμως και χωρίς βούτυρο).
- Διευρύνετε τη διατροφή σας και εντάξτε αρνί, χοιρινό και πλήρες ζαμπόν, μία ή δύο φορές την εβδομάδα (να αφαιρείτε το ορατό λίπος)
- Κατά το πρώτο ήμισυ αυτού του σταδίου, επιτρέπεται μια ημέρα την εβδομάδα να να τρώτε ό,τι θέλετε. Κατά το δεύτερο ήμισυ, μπορείτε να τρώτε δυο φορές την εβδομάδα ότι θέλετε, αλλά όχι σε συνεχόμενες μέρες.




Πρόσθετοι κανόνες

- Μία μέρα την εβδομάδα να τρώτε μόνο πρωτεϊνες (κρέας, ψάρι, αυγά κ.τ.λ.)
- Να τρώτε 3 κουταλιές της σούπας πίτουρο βρώμης την ημέρα
- Αυξήστε την σωματική άσκηση σε 45 λεπτά την ημέρα
- Αποφύγετε: μπανάνες, σταφύλια, κεράσια, αποξηραμένα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς


Στο στάδιο αυτό, στόχος είναι να σταθεροποιηθεί το βάρος σας και να μην ξαναπαχύνετε.


Αν δείτε την ζυγαριά να «ανεβαίνει», μην πανικοβληθείτε αλλά κάνετε τα εξής:

- Ξανακάνετε επί μέρες τη διατροφή του 1ου σταδίου
- Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού
- Αυξήστε την κατανάλωση υγρών σε 2 λίτρα την ημέρα
- Να κοιμάστε περισσότερο
- Να περπατάτε 60 λεπτά την ημέρα επί 4 συνεχόμενες μέρες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις