Υγιεινό και πολύ ελαφρύ burger γαλοπούλας

Υλικά:

2 μεγάλα cup μανιτάρια
Κιμά γαλοπούλας (περίπου 100γρ)
μαρούλι
ντομάτα
λίγη μαγιονεζα με 3% λιπαρά ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
μαιντανό
1κ.γ. ξύδι
1 κολοκυθάκι (τριμμένο)



Παρασκευή:
Ανακατεύουμε τον κιμά με λίγο τριμμένη ντομάτα, το τριμμένο κολοκύθι, μαιντανό και το ξύδι. Βάζουμε αλάτι και πιπέρι κατα βούληση.
Κόβουμε τα μπαστουνάκια απο το μανιτάρια και τα τρίβουμε μέσα στον κιμά.
Ψήνουμε τα καπακια απο τα μανιτάρια και το μπιφτέκι σε μέτριο φούρνο στη σχάρα μέχρι να ψηθεί καλα το μπιφτέκι.
Σερβίρουμε με τα μανιτάρια να αντικαθιστούν το ψωμί , βάζοντας αναμεσά τους το μπιφτέκι , μαρούλι, ντομάτα και το γιαούρτι ανακατεμένο με λίγο μαιντανό ή την μαγιονέζα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις