Πώς θα γλιτώσετε θερμίδες


 ● Ξεκινάτε πάντα το γεύμα σας με μία σαλάτα χωρίς σως.




● Αποφεύγετε τα τηγανητά. Προτιμάτε τα βραστά ή ψητά.

● Είναι πολύ σημαντικό να έχετε τον έλεγχο του τί τρώτε. Όταν πηγαίνετε σε ταβέρνες και εστιατόρια, φροντίζετε πάντα πρώτα να «φτιάχνετε» το γεύμα στο πιάτο σας και μετά να το καταναλώνετε. Zητάτε από το σερβιτόρο να σερβίρει μαζί τα ορεκτικά και το κυρίως πιάτο.

● Το ψωμί θέλει προσοχή. Aν φάτε μία φέτα ψωμί, αποφύγετε στη συνέχεια να φάτε άλλο αμυλούχο φαγητό, όπως πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά κλπ.

● Μην παραγγέλνετε αναψυκτικά με ζάχαρη- δίνουν κενές θερμίδες, πίνετε νερό. Aν σχεδιάζετε να βγείτε για ποτό το βράδυ, τότε μη συνοδεύσετε και το γεύμα σας με αλκοόλ.

● Αποφύγετε την κατανάλωση δύο μεγάλων κυρίων γευμάτων την ίδια μέρα. Aυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι επειδή σχεδιάζετε να φάτε ένα καλό βραδινό πρέπει να μείνετε νηστικοί μέχρι εκείνη την ώρα. Kατά τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να κρατάτε μια σταθερή δομή διατροφής (π.χ. πρωινό, ένα τοστ ή μία σαλάτα για μεσημεριανό και βραδινό στην ταβέρνα), που θα καλύψει την ανάγκη του οργανισμού για τροφή και θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις