Πόσες θερμίδες καίω με την άσκηση;


Είτε προπονείσαι επαγγελματικά, είτε κάνεις άσκηση απλά γιατί σ'αρέσει, είτε γυμνάζεσαι για να χάσεις βάρος, κατα τη διάρκεια της μυικής αυτης προσπάθειας, το σώμα σου «καίει θερμίδες».

Μπορείς να υπολογίσεις τις θερμίδες που καις σε διάφορες δραστηριότητες εδώ.



Αν ο στόχος σου είναι να μειώσεις το σωματικό σου βάρος, θα πρέπει να μειώσεις και την ενεργειακή σου πρόσληψη από την τροφή προκειμένου να δεις σημαντικά αποτελέσματα. Η άσκηση από μόνη της χωρίς δίαιτα δεν φαίνεται να έχει πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα στην απώλεια βάρους. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι δεν έχει όλα τα ευεργετικά αποτελεσματα στην εκγύμναση , μειωση κινδύνου καρδιαγγειακών, μείωση κινδύνου εμφάνισης διαβήτη, βελτίωση της εικόνας του σώματος και της ψυχολογικής κατάστασης του αθλούμενου.
Για την καλύτερη ρύθμιση του βάρους προτείνεται η κατανάλωση 2000 kcal την εβδομάδα μέσω άσκησης και μείωση 700 θερμίδων την ημέρα μέσω διατροφής. Ο συνδιασμός τους θα πρέπει να συντελέση σε απώλεια 1 κιλού λίπους την εβδομάδα.
Μην ξεχνάς οτι η γρήγορη απώλεια βάρους συνήθως συνεπάγεται την απώλεια μυικού ιστού και όχι λίπους.

Προσπάθησε να βρείς τρόπους να αυξήσεις καθημερινά τη φυσική σου δραστηριότητα (σκάλες αντί για ασανσερ, πάρκαρε το αμάξι λίγο πιο μακριά, πήγαινε σε κοντινές αποστάσεις με τα πόδια κτλ).
Κυρίως είναι σημαντικό να μειώσεις τον χρόνο που κάθεσαι και δεν κάνεις τίποτα. Ακόμα και το να στέκεσαι χωρίς να κουνιέσαι δαπανά περισσότερες θερμίδες απο το να κάθεσαι.

Σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα γράφετε στο άρθρο για την γυμναστική και σαφώς κάνει μεγάλη διαφορά το να στέκεσαι από το να κάθεσαι, καθώς βοηθάει και στη σωστή κίνηση του αίματος και με αυτό τον τρόπο μπορεί να αποφευχθούν το να βουλώσουν οι αρτηρίες και διάφορα καρδιακά προβλήματα. Αν μπορείτε να αποκτήσετε και κάποιο οικιακό όργανο γυμναστικής και γυμνάζεστε έστω 10 λεπτα την ημέρα ακόμα καλύτερα για την υγεία και το σώμα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις